Väestönsuojan hoitajan kurssi taloyhtiöille Vaasa

18.4.2023, klo 17.00 - 21.00

Kurssi on tarkoitettu taloyhtiöiden vapaaehtoisille toimijoille, jotka on nimetty turvallisuusvastaaviksi tai ovat kiinnostuneita taloyhtiön turvallisuudesta.

Kurssille otetaan 12 kurssilaista ilmoittautumisjärjestyksessä ja ilmoittautumiset tehdään koulutuskalenteriin "Ilmoittaudu"-linkin kautta.
Taloyhtiöiden asukkaat sekä hallitusten jäsenet, asuinkiinteistöjen turvallisuushenkilöstö, isännöitsijät ja kiinteistöjen hoitajat sekä muut asiasta kiinnostuneet.

• taloyhtiön omatoiminen varautuminen poikkeusoloihin
  • väestönsuojan laitteet ja varusteet
  • suojan omatoiminen tarkastus ja vuosihuolto
  • suojan omatoiminen käyttöönotto suojautumistilanteessa

Jari Helkaharju

Kurssiin sisältyy opas: Väestönsuojan huolto ja käyttöopas väestön-suojan haltijalle, sekä kahvi.

23.1.2023, klo 00.00 - 14.4.2023, klo 14.00
Scandic Waskia
Osallistumismaksu - jäsenhinta 169,00 € (+ alv 24%)
Osallistumismaksu/hlö 199,00 € (+ alv 24%)