Väestönsuojan hoitajakurssi yrityksille Seinäjoella

23.10.2020, klo 09.00 - 16.00
Muutokset mahdollisia;
SPEK seuraa tilannetta jatkuvasti ja päivittää ohjeistustaan viranomaisohjeiden niin vaatiessa. Suosittelemme seuraamaan Terveyden ja hyvinvointilaitoksen (THL) ohjeita ja tiedotteita osoitteesta: https://thl.fi/fi/

Haluamme järjestää tilaisuuksia, jotka ovat mahdollisimman turvallisia myös korona-pandemian aikana

Kurssi on tarkoitettu yritysten ja laitosten työntekijöille, jotka on nimetty turvallisuusvastaaviksi tai tarvitsevat työtehtävien takia koulutuksen.
Kurssille otetaan 10 kurssilaista ilmoittautumisjärjestysksessä ja ilmoittautumiset tehdään koulutuskalenteriin "Ilmoittaudu"-linkin kautta.

Yrityksille ja heidän turvallisuushenkilöstölle.

- väestönsuojan laitteet ja varusteet
- suojan omatoiminen tarkastus ja vuosihuolto
- suojan omatoiminen käyttöönotto suojautumistilanteessa
- tiiveyskoe

Kurssiin sisältyy
- opas: Väestönsuojan huolto ja käyttö -opas väestönsuojan haltijalle
- aamupala, lounas ja iltapäiväkahvi

Pelastuspäällikkö Keijo Kangastie

Lisätietoja maksulliseen koulutukseen ilmoittautuneelle: Ilmoittautuminen on sitova. Kurssimaksu veloitetaan ilmoittautumisajan päätyttyä, joten mahdolliset peruutukset on tehtävä viimeistään 7 vrk ennen kurssia. Jos poisjäännistä ei ilmoiteta etukäteen, veloitamme koko kurssimaksun. Osallistujan voi vaihtaa veloituksetta ja vaihtumisesta tulee ilmoittaa kurssin sihteerille.

Jos peruutus johtuu sairastumisesta, emme vaadi sairaustodistusta.

3.9.2020, klo 09.00 - 14.10.2020, klo 23.59
Etelä-Pohjanmaan pelastuslaitos SEinäjoen paloasema
Osallistumismaksu 290,32 € (+ alv 24%)