Paloilmoittimen hoitajakurssi verkossa

Tapahtuma on täynnä.
10.2.2022, klo 08.10 - 12.00
Hallintosihteeri Karita Stenroos, karita.stenroos@spek.fi, 040 511 2259
Koulutettu hoitaja tietää, ettei kalliista, mutta tositilanteessa epäkunnossa olevasta laitteistosta ole henkilö- ja paloturvaksi. Laitteiston huolimattomasta hoidosta syntyy ylimääräisiä ei toivottuja ilmoituksia ja työn keskeytyksiä sekä niin välittömiä kuin välillisiäkin kustannuksia. Paloilmoittimen haltijan tulee nimetä paloilmoittimen hoitaja ja huolehtia siitä, että tämä saa tehtävän hoidon kannalta tarpeellisen koulutuksen.

Kurssilla perehdytään eri paloilmoitinkeskusten käyttöön.

Paloilmoittimen laitteistonhoitajan kurssi toteutaan CFPA-E:n koulutusohjelman mukaisesti (Fire Detection and Alarm Systems Operator) ja kurssin suorittamisesta jaetaan eurooppalainen osaamistodistus.

Kurssi on tarkoitettu paloilmoittimien huoltoon ja ylläpitoon osallistuvalle organisaatiolle ja laitteiston käyttäjille- ja hoitajille sekä heidän tehtävissään toimiville sijaisille

08.10 Kurssin aloitus
08.30 Säännökset ja vastuut
09.30 Laitteet ja asiakirjat