Rakenteellisen palonehkäisyn opintopäivät , Rovaniemi

Tapahtuman kuva
12.10.2022, klo 09.00 - 13.10.2022, klo 14.00
Pertti Heikkilä, pertti.heikkila@spek.fi
Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö järjestää rakenteellisen palonehkäisyn opintopäivät 12.-13.10.2022 Rovaniemellä.
Päivät järjestetään 2-päiväisinä. Tule kuulemaan ajankohtaiset tiedot rakenteellisesta palonehkäisystä, turvallisuudesta ja rakentamisen ohjauksesta! Lisäksi on mahdollisuus verkostoitua ja vaihtaa ajatuksia muiden osallistujien kanssa.

Kohderyhmä
Opintopäivät on tarkoitettu kaavoittamisen, rakentamisen ja rakenteellisen paloturvallisuuden valvontaan, ohjaukseen ja suunnitteluun osallistuville viranomaisille sekä rakennusten suunnitteluun, vakuuttamiseen ja toteutukseen osallistuvien yritysten henkilöstölle.

Hinta
Opintopäivien hinta on 320 €/hlö + alv 24%. Hintaan sisältyy opintopäivien ohjelma ja tarjoilut.

Opintopäivien kutsu julkaistaan toukokuun loppuun mennessä  tässä SPEKin koulutuskalenterissa  josta saa ajantasaisen tiedon opintopäivistä. Ilmoittautuminen päättyy syyskuun puolivälissä

lmoittautuminen on sitova. Kurssimaksu veloitetaan ilmoittautumisajan päätyttyä, joten mahdolliset peruutukset on tehtävä viimeistään 14 vrk ennen kurssia.
Tämän jälkeen tapahtuvasta muusta kuin sairaudesta johtuvasta peruutuksesta laskutetaan 50 % kurssimaksusta. Jos poisjäännistä ei ilmoiteta etukäteen, veloitamme koko kurssimaksun. Myös mahdollisesta sairauspoissaolosta tulee ilmoittaa välittömästi ja viimeistään ennen koulutuksen alkamista.
Osallistujan voi vaihtaa veloituksetta ja vaihtamisesta tulee ilmoittaa kurssin sihteerille.

26.4.2022, klo 00.00 - 23.9.2022, klo 23.30
Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö
Santa Sport Lapin urheiluopisto
MAKSUT
Rakenteellisen palonehkäisyn opintopäivät 320,00 € (+ alv 24%)
Etelä-Savon, Pohjanmaan, Pohjois-Suomen ja Lapin pelastusliittojen jäsenille 290,00 € (+ alv 24%)
Osallistumislaskut laskutetaan ilmoittautumisajan päätyttyä.
LIITTEET