Yhdistetty paloilmoittimen ja sammutuslaitteiston hoitajakurssi, Vantaa PERUTTU

19.12.2023, klo 09.00 - 16.00
Hallinto- ja koulutusassistentti Johanna Hokkinen, johanna.hokkinen@spek.fi, 040 620 2990 tai Tiina Kumlin 040 665 4685
Kurssi on tarkoitettu paloilmoitin- ja vesisammutuslaitteistojen käyttäjille ja hoitajille sekä muille ylläpitoon osallistuville.

Mitä kurssilla oppii?
  • Laitteistonhoitajan tehtävät
  • Ymmärtämään paloilmoitin- ja vesisammutuslaitteistojen toimintaa
  • Ymmärtämään toimintaa palohälytystilanteessa, erheellisissä hälytyksissä, vika- ja huoltotilanteissa, testauksissa ja irtikytkennöissä
  • Toimimaan kunnossapito-ohjelman ja pelastussuunnitelman mukaisesti
  • Ymmärtämään laitteistojen muutostarpeita
Kurssin sisältö
  • Itsenäisesti toteutettava osuus: helppokäyttöinen työn ohella suoritettava verkkokurssi (kesto n. 4 tuntia) + perehtyminen omaan kiinteistöön ja kiinteistön laitteistoihin (kesto n. 4 tuntia)
  • Lähipäivä ja kurssikoe
  • Lopputentti
Kurssi toteutaan CFPA-E:n koulutusohjelman mukaisesti (Fire Detection and Alarm Systems Operator sekä Sprinkler Operator). Lopputentin jälkeen kurssin suorittamisesta saa eurooppalaisen osaamistodistuksen.

Kurssin ohjelman löydät alhaalta sivun lopusta.

Lisätieto
Kurssihinnasta annetaan 10 % alennus, jos samasta yrityksestä osallistuu vähintään 5 kurssilaista.

Ilmoittautuminen on sitova. Kurssimaksu veloitetaan ilmoittautumisajan päätyttyä, joten mahdolliset peruutukset on tehtävä viimeistään 14 vrk ennen kurssia. Tämän jälkeen tapahtuvasta muusta kuin sairaudesta johtuvasta peruutuksesta laskutetaan 50 % kurssimaksusta. Jos poisjäännistä ei ilmoiteta etukäteen, veloitamme koko kurssimaksun. Myös mahdollisesta sairauspoissaolosta tulee ilmoittaa välittömästi ja viimeistään ennen koulutuksen alkamista.

10.2.2023, klo 08.00 - 5.12.2023, klo 09.00
Original Sokos Hotel Vantaa
Yhdistetty paloilmoittimen ja sammutuslaitteiston hoitajakurssi 575,00 € (+ alv 24%)
Osallistumismaksu pelastusliiton jäsenille 525,00 € (+ alv 24%)