Taloyhtiöiden turvallisuusilta: Kodin paloturvallisuus

15.5.2024, klo 17.00 - 20.00
Hallinto- ja koulutusassistentti Johanna Hokkinen puh. 040 620 2990, johanna.hokkinen@spek.fi tai Tiina Kumlin puh. 040 665 4685, tiina.kumlin@spek.fi
Kurssi on tarkoitettu taloyhtiöiden vapaaehtoisille toimijoille, jotka on nimetty turvallisuusvastaaviksi tai ovat kiinnostuneita taloyhtiön turvallisuudesta.

Kurssille otetaan 25 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä ja ilmoittautumiset tehdään koulutuskalenteriin "Ilmoittaudu"-linkin kautta.

Taloyhtiöiden asukkaat sekä hallitusten jäsenet, asuinkiinteistöjen turvallisuushenkilöstö, isännöitsijät ja kiinteistöjen hoitajat sekä muut asiasta kiinnostuneet.

• Tilastotietoa
  • Asuntojen paloturvallisuus
  • Kiinteistön paloturvallisuus
  • Alkusammutus

Koulutuksen aluksi on tarjolla kahvi.

65 €/hlö, pelastusliiton jäsenille 50 €/hlö + alv

Ilmoittautuminen on sitova. Kurssimaksu veloitetaan ilmoittautumisajan päätyttyä, joten mahdolliset peruutukset on tehtävä viimeistään 14 vrk ennen kurssia. Tämän jälkeen tapahtuvasta peruutuksesta laskutetaan 50 % kurssimaksusta. Jos poisjäännistä ei ilmoiteta etukäteen, veloitamme koko kurssimaksun. Osallistujan voi vaihtaa veloituksetta ja vaihtamisesta tulee ilmoittaa kurssin sihteerille.

Jos peruutus johtuu sairastumisesta, lääkärintodistusta vastaan veloitamme peruutuskuluina ainoastaan toimistokulut 25 €/koulutus. Lääkärintodistus on toimitettava viimeistään neljän (4) viikon kuluessa peruuntuneesta koulutuspäivästä lukien.

29.1.2024, klo 08.00 - 29.4.2024, klo 23.59
Radisson Blu
Osallistumismaksu/hlö 65,00 € (+ alv 24%)
Osallistumismaksu pelastusliiton jäsenille 50,00 € (+ alv 24%)