Turvallisuuspäällikön peruskurssi-PERUTTU

1.8.2020, klo 09.00 - 2.8.2020, klo 16.00
karita.stenroos@spek.fi 040 511 2259
Kenelle:
Työpaikan turvallisuudesta ja varautumisesta vastaavat henkilöt, turvallisuus- ja työsuojelupäälliköt, suojelupäälliköt, työpaikan turvallisuusasioita suunnittelevat tai toteuttavat sekä turvallisuustehtävistä kiinnostuneet henkilöt ja laatu-, ympäristö- ja turvallisuusasiosta vastaavat henkilöt (HSEQ).

Kurssilainen
- saa perustiedot ja -taidot suunnitella ja toteuttaa työpaikan turvallisuustehtäviä
- ymmärtää työpaikan toimintaan vaikuttavat lakisääteiset velvoitteet
- osaa soveltaa erilaisia työkaluja turvallisuuden kehittämiseksi
- tunnistaa nopeasti kehittyvän turvallisuusympäristön muutoksia

Sisältö:
turvallisuusjohtaminen: vastuut ja velvollisuudet eri tehtävissä
- työpaikan lakisääteiset velvoitteet ja muut toimintaa ohjaavat järjestelmät
- kemikaalien varastointi, kuljetukset ja käyttö sekä viranomaisilmoitukset
- lähtökohtana riskien arviointi
- häiriötilanteisiin varautuminen ja toiminta
- omavalvonta
- rakenteellinen paloturvallisuus
- poistumisturvallisuus ja -harjoittelun järjestäminen
- paloilmaisimet
- yllä- ja kunnossapitotoimien kehitys

Ilmoittautuminen on sitova. Kurssimaksu veloitetaan ilmoittautumisajan päätyttyä, joten mahdolliset peruutukset on tehtävä viimeistään 14 vrk ennen kurssia. Tämän jälkeen tapahtuvasta peruutuksesta laskutetaan 50 % kurssimaksusta. Jos poisjäännistä ei ilmoiteta etukäteen, veloitamme koko kurssimaksun. Osallistujan voi vaihtaa veloituksetta ja vaihtumisesta tulee ilmoittaa kurssin sihteerille.

Jos peruutus johtuu sairastumisesta, lääkärintodistusta vastaan veloitamme peruutuskuluina ainoastaan toimistokulut 12 €/koulutus. Lääkärintodistus on toimitettava viimeistään neljän (4) viikon kuluessa peruuntuneesta koulutuspäivästä lukien.

Lisätietoja koulutuksesta lähetetään sähköpostilla noin 10 vrk ennen tilaisuutta.

4.12.2019, klo 00.00 - 16.9.2020, klo 00.00
Original Sokos Hotel Vantaa
Turvallisuuspäällikön peruskurssi 790,00 € (+ alv 24%)