Väestönsuojan hoitajakurssi yrityksille Oulu

Tapahtuma on täynnä. Voit ilmoittautua varasijalle.
13.10.2020, klo 09.00 - 16.00
Muutokset mahdollisia;
SPEK seuraa tilannetta jatkuvasti ja päivittää ohjeistustaan viranomaisohjeiden niin vaatiessa. Suosittelemme seuraamaan Terveyden ja hyvinvointilaitoksen (THL) ohjeita ja tiedotteita osoitteesta: https://thl.fi/fi/

Kurssi on tarkoitettu yritysten ja laitosten työntekijöille, jotka on nimetty turvallisuusvastaaviksi tai tarvitsevat työtehtävien takia koulutuksen.
Kurssille otetaan 10 kurssilaista ilmoittautumisjärjestysksessä ja ilmoittautumiset tehdään koulutuskalenteriin "Ilmoittaudu"-linkin kautta.

Yrityksille ja heidän turvallisuushenkilöstölle.

- väestönsuojan laitteet ja varusteet
- suojan omatoiminen tarkastus ja vuosihuolto
- suojan omatoiminen käyttöönotto suojautumistilanteessa
- tiiveyskoe

Kurssiin sisältyy
- opas: Väestönsuojan huolto ja käyttö -opas väestönsuojan haltijalle
- aamupala, lounas ja iltapäiväkahvi

Tapani Lehtelä
tapani.leh@gmail.com

Lisätietoja maksulliseen koulutukseen ilmoittautuneelle: Ilmoittautuminen on sitova. Kurssimaksu veloitetaan ilmoittautumisajan päätyttyä, joten mahdolliset peruutukset on tehtävä viimeistään 14 vrk ennen kurssia. Tämän jälkeen tapahtuvasta peruutuksesta laskutetaan 50 % kurssimaksusta. Jos poisjäännistä ei ilmoiteta etukäteen, veloitamme koko kurssimaksun. Osallistujan voi vaihtaa veloituksetta ja vaihtumisesta tulee ilmoittaa kurssin sihteerille.

Jos peruutus johtuu sairastumisesta, lääkärintodistusta vastaan veloitamme peruutuskuluina ainoastaan toimistokulut 25 €/koulutus. Lääkärintodistus on toimitettava viimeistään neljän (4) viikon kuluessa peruuntuneesta koulutuspäivästä lukien.

15.5.2020, klo 09.00 - 1.10.2020, klo 23.59
Sokos hotel Arina kokoustila: Rosson kabinetti
Osallistumismaksu 290,32 € (+ alv 24%)
Tapahtuma on täynnä. Voit ilmoittautua varasijalle.