Väestönsuojan hoitajakurssi yrityksille

21.5.2021, klo 09.00 - 16.00
Muutokset mahdollisia;
SPEK seuraa tilannetta jatkuvasti ja päivittää ohjeistustaan viranomaisohjeiden niin vaatiessa. Suosittelemme seuraamaan Terveyden ja hyvinvointilaitoksen (THL) ohjeita ja tiedotteita osoitteesta: https://thl.fi/fi/

Kurssi on tarkoitettu yritysten ja laitosten työntekijöille, jotka on nimetty turvallisuusvastaaviksi tai tarvitsevat työtehtävien takia koulutuksen.
Kurssille otetaan 10 kurssilaista ilmoittautumisjärjestysksessä ja ilmoittautumiset tehdään koulutuskalenteriin "Ilmoittaudu"-linkin kautta.

Yrityksille ja heidän turvallisuushenkilöstölle.

- väestönsuojan laitteet ja varusteet
- suojan omatoiminen tarkastus ja vuosihuolto
- suojan omatoiminen käyttöönotto suojautumistilanteessa
- tiiveyskoe

Kurssiin sisältyy
- opas: Väestönsuojan huolto ja käyttö -opas väestönsuojan haltijalle
- aamupala, lounas ja iltapäiväkahvi

Jari Helkaharju

Kurssiin sisältyy opas: Väestönsuojan huolto ja käyttöopas väestön-suojan haltijalle, sekä kahvi.

23.3.2021, klo 00.00 - 12.5.2021, klo 23.59
SPEK Vaasa