Turvallisuuspäällikön jatkokurssi

29.9.2021, klo 09.00 - 30.9.2021, klo 16.00
tiina.suksi@spek.fi, sisällöstä ira.pasi@spek.fi
Tavoite
Kurssilla syvennät turvallisuuspäällikön peruskurssin tietoja- ja taitoja. Osaat soveltaa käytännössä erilaisia turvallisuusvaatimuksia ja kehittää oman työpaikan turvallisuutta. Tunnistat nopeasti kehittyvän turvallisuusympäristön muutokset.

riskien arviointi
- tapahtuneista onnettomuuksista oppiminen
- omavalvonta, turvallisuuskävelyharjoitus
- henkilöturvallisuus