Asuinkiinteistön turvallisuushenkilöstön kurssi, Oulu

17.5.2022, klo 17.00 - 24.5.2022, klo 20.00
Patrik Willberg, patrik.willberg@spek.fi

Arjen laaja-alainen turvallisuus sekä luonnononnettomuuksien kaltaisten uhkien aiheuttamat häiriötilanteet
Asumiseen ja asuinkiinteistön turvallisuuteen liittyvien riskien tunnistaminen ja arviointi
Varautuminen poikkeusoloihin
Riskien ja uhkien ennaltaehkäisy sekä toimiminen vaaratilanteissa
Asuinkiinteistön turvallisuuteen sekä omatoimiseen varautumiseen liittyvät vastuu ja velvoitteet (ml. lainsäädäntö)
Pelastusviranomaisten rooli ja toimintavalmius
Turvallisuusviestintä sekä tiedottaminen