7.4.2020, klo 08.00 - 16.00
karita.stenroos@spek.fi 040 511 2259
Esittely
Kiinteistön asioiden hoitajalta ja neuvonantajalta vaaditaan laaja-alaista asioiden hallintaa, myös kiinteistön turvallisuuden osaamista ja haastavien tilanteiden ratkaisukykyä. Yhä enemmän kiinteistöjen kokonaisturvallisuuden johtaminen ja vastuu kuuluvat isännöinnistä/teknisestä manageroinnista vastaavalle taholle.
Tavoite
Ymmärtää oman roolinsa kiinteistön turvallisuuden ylläpitämisessä ja kehittämisessä nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä. Osaa hyödyntää oppimaansa sekä tuo lisäarvoa kiinteistön omistajalle ja toiminnanharjoittajalle.
Sisältö
- turvallisuusjohtaminen: vastuut ja velvollisuudet eri tehtävissä
- kiinteistön lakisääteiset turvallisuusvaatimukset ja yleisesti turvallisuutta parantavat toimet
Kenelle
Tekniset managerit, hallinnolliset ja tekniset isännöitsijät sekä kiinteistöpäälliköt
Lisätietoja maksulliseen koulutukseen ilmoittautu-neelle:
Ilmoittautuminen on sitova. Kurssimaksu veloitetaan ilmoittautumisajan päätyttyä, joten mahdolliset peruutukset on tehtävä viimeistään 14 vrk ennen kurssia. Tämän jälkeen tapahtuvasta peruutuksesta laskutetaan 50 % kurssimaksusta. Jos poisjäännistä ei ilmoiteta etukäteen, veloitamme koko kurssimaksun. Osallistujan voi vaihtaa veloituksetta ja vaihtumisesta tulee ilmoittaa kurssin sihteerille.
Jos peruutus johtuu sairastumisesta, lääkärintodistusta vastaan veloitamme peruutuskuluina ainoastaan toimistokulut 25 €/koulutus. Lääkärintodistus on toimitettava viimeistään neljän (4) viikon kuluessa peruuntuneesta koulutuspäivästä lukien.
Lisätietoja koulutuksesta lähetetään sähköpostilla noin 10 vrk ennen tilaisuutta.
Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö
Original Sokos Hotel Vantaa